Alla inlägg under mars 2020

Av linda - 29 mars 2020 22:28

Rullar på det är precis vad det gör här hos oss dagarna flyger iväg och jag hinner inte med som jag ska ,

Men nu ska jag försöka ta mig i kragen och hinna med får väll bli lite snabbare . Mycket har hänt och ibland tryter orken ,men jag är stark och klarar detta så därför har en pause från bloggen varit bra för mig och för att inte känna någon press.

Vi är tillbaka på banan igen .

Några av oss har fyllt år i mars både Pontuz,Anton och samer har fyllt år så tårta har lite firande har det blivit.

Pontuz kunnde inte komma hit till Sverige pga Corona viruset de stängde gränserna så det var omöjligt för honom att komma.

tråkigt som tusan.

jag åkte med min älskade vän Mulki på kina resturang här där vi bor fy så mycket god mat

         

klart man ska ha efterätt med 

 

Vi hade inte behövt åka bil hem hade ju kunnat rulla hem   .

Idag har jag fixat på grabbarnas rum och på flickornas är inte klar än fy vad jag behövde slänga leksaker som var sönder och leksaker från macdonalds och en massa gnäll att de behöver jag spara och de kan jag behöva ,nix pix det slängdes man sparar inte på saker som är i sönder.

Nu blir det lite netflix här så ni får ha det så bra så länge

krmaizzar  



Presentation


fyra pojkar och tre flickor

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

besök


Ovido - Quiz & Flashcards